Friday 30 September 2011

Ubat Dan Formula Matematik : 12-(a+b)//9-b , dgn izin Allah.

12-(a+b)//9-b ...... Nombor sali kepada nombor bulat.   //,simbol
3+n2-n1 -> 9-b ......Nombor bulat kepada nombor Sali.  ->, simbol.


Contohnya:  8->2  (a->b)

a=8 , b=2.
12-(8+2)//9-2 = (12-10)//7
                      = 2//7
                      = 2(10) + 7
      Jadi,         = 27 = (8->2)

27 ,  (n1n2)
n1=2, n2=7.

3+n2 -n1 -> 9-n2
3+7-2      -> 9- 7
            8 -> 2 = (27)

Kedua-dua penyelesaian itu membuktikan bahawa 8->2 = 27.
Anda boleh memasukkan nombor yang lain dalam persamaan itu.
Satu lagi yang saya tertinggal,
// = 10a+b.

LegNote : Formula Matematik ini ada Trade Secret (sumber) tersendiri, seperti mana rempah KFC ada Trade Secret (sumber rempah) sendiri. Orang lain tidak boleh menipu dengan mengaku hasil ciptaan orang lain adalah miliknya. So, macam tolong promosi kat orang lain.

Yang saya tunjuk diatas  ini adalah tentang formula matematik,
Bukan saya yang pintar, tapi tuhan yang memberi  ilham kepada saya untuk menciptanya.
Manalah tahu,selepas ini, tuhan berikan saya keajaiban yang lain.
Contohnya,
Tuhan berikan saya orang gila
Lepas tu saya dapat ubati orang gila dengan izinNya.
Tuhan berikan saya orang lumpuh
Lepas tu saya dapat ubati orang lumpuh dengan izinNya.
Manalah tahu Jika suatu masa nanti ,saya berjumpa dengan seorang Pakcik yang mempunyai anak yang cun...
Gamaknya, Peluang yang cerahlah untuk saya memilikinya. hehe.